Rotterdamse Oogst

Muziek voor bij de boodschappen: Make sense

28 februari 2012 - Geplaatst in Rotterdamse Oogst Markt

Iedereen heeft het nodig. ‘Feel good experiences’. We willen allemaal iets fijns, iets om extra van te genieten als we thuis komen, tijdens de werkdag óf tijdens het doen van de zaterdagse boodschappen op de Oogstmarkt. Dáárom maakt Make Sense muziek.

 

Ook voor de Oogstmarkten selecteert Klankenhaus muzikale Oogst van de Zadkine popacademie. Dat is waar Chris, Gijs, Mitchell & Sylvester elkaar in 2010 ontmoetten. De vier bundelden hun inzichten om muzikale ervaringen te delen met publiek. De samenkomst van Chris, Gijs, Mitchell en Sylvester resulteerde in feelgood muziek: “we vinden dat je met muziek een boodschap over moet brengen die ergens op slaat, maar voornamelijk gaat het om het goede gevoel dat we willen kweken door onze muziek”. Op de Rotterdamse Oogstmarkt van 3 maart zonder Sylvester & akoestisch. Kom maar op met dat goede gevoel!
www.make-sense.net
www.klankenhaus.nl


Wanneer: zaterdag 03 maart 2012
Tijd: tussen 13:00 - 16:00 uur
Waar: Singedingen-terras, Museumpark